კრიტერიუმები
|
1- 4
ქულა
|
5-6 ქულა
|
7-8 ქულა
|
9-10 ქულა.
|
მოსმენა.
|
ვერ გებულობს კითხვას. შესაბამისად ვერ პასუხობს.
|
უჭირს კითხვის დასმა, ვერ ასაბუთებს საკუთარ აზრს.
|
ძირითადად სვამს კითხვებს და ლაპარაკობს შეცდომით.
|
მოსწავლე იცნობს სამიზნე ქვეყნის კულტურულ რეალობას.
|
ლაპარაკი.
|
რ გააჩნია ლექსიკური მარაგი.
|
აქვს გარკვეული ლექსიკური მარაგი.
|
აქვს საკმარისი ლექსიკური მარაგი.
|
მოსწავლე ფლობს და იყენებს საბაზისო უნარ-ჩვევებს. შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა.
|
წერა.
|
ვერ ფლობს წერის უნარ-ჩვევებს.
|
ნაწილობრივ ფლობს წერის უნარ-ჩვევებს. ხშირად უშვებს შეცდომებს.
|
დამოუკიდებლად შეუძლია წერა მაგრამ დროდადრო ჭირდება დახმარება.
|
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მცირე ზომის ინფორმაციული ტექსტის შედგენა.
|
შეფასების სქემა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment