გაკვეთილის მთავარი თემა
|
ა.ს.პუშკინის
მეგობრები.
|
საგანი/პედაგოგი
|
რუსული
ენა და ლიტერატურა მარინა ჩხაიძე
|
სწავლების საფეხური/კლასი
|
მეათე კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
15
მოსწავლე/განსაკუთრებული საჭიროების მქონე მოსწავლე არ არის
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
მოსწავლეებს
განუვითარდებათ გაცნობითი და ძიებითი კითხვის, საუბრის, წერის და სოციალური უნარ-ჩვევები
|
მიზანი და მისაღწევი შედეგები
|
მოსწავლე გაეცნობა ცნობილი რუსი
მწერლის ა. პუშკინის შემოქმედებას.
იმსჯელებს, ისაუბრებს, გააკეტებს დასკვნებს და გაანალიზებს მიღებულ ინფორმაციას
· მოსწავლე შინაარსის გაგების გაადვილების მიზნით იყენებს სათანადო
სტრატეგიებს
· ტექსტს ყოფს შინაარსობრივ ნაწილებად და
განარჩევს მთავარ საკითხს.
· გამოაქვს დასკვნა ტექსტიდან გამომდინარე.
|
წინარე ცოდნა
|
ლექსიკური
მარაგი, გრამატიკული ცოდნა.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
მოსწაავლეებს
ვაფასებ წინასწარ შედგენილი შეფასების სქემის
მიხედვით.
|
გამოყენებული სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსი
|
სასწავლო
მასალა: სახელმძღვანელო, დაფა, თვალსაჩინოება, დამატებითი ლიტერატურა, კომპიუტერი,
პროექტორი.
|
გაკვეთილის მსვლელობა და მენეჯმენტი
|
კლასის ორგანიზაცია, მისალმება-2 წთ.
გაკვეთილის A ფაზა-გამოწვევა.
აქტ. 1- გონებრივი, იერიში 5-7 წთ.
მასწავლებელი სვავს კითხვებს:
1. რომელი სასწავლებელი დაამთავრეს
პუშკინმა და მისმა
მეგობრებმა?
2. რომელი ზედმეტსახელებით
მიმართავდნენ მეგობრები
ერთმანეთს?
3. რა დამოკიდებულება ჰქონდათ მეგობრებს ერთმანეთში?
4. რას წერდნენ მეგობრები
პუშკინის დუელის შესახებ?
გაკვეთილი B ფაზა- ცოდნის კონსტრუირება
აქტ. 2 - მოსამზადებელი სამუშაო.
· ტექსტში გამოყენებული ახალი სიტყვების დამუშავება-შესწავლა
· სიტყვების სწორი წარმოთქმა
· ბიოგრაფიული ცნობები
ა. პუშკინის შესახებ
აქტ. 3. გაცნობითი კითხვა - 10 წთ.
· მოსწავლე კითხულობ ტექსტს, ყოფს ნაწილებათ და ასათაურებს
· მოსწავლე პასუხობს 10-12 კითხვაზე სწორია თუ არა? ,,კი“, ,,არა“
აქტ. 4. ძიებითი კითხვა - 10 წთ.
· მოსწავლე ყურადღებით კითხულობს ტექსტს და პასუხობს დასმულ კითხვებს
· მოსწავლე აკეტებს მასწავლებლის მიერ მიცემულ ტესტს
გაკვეთილის C ფაზა - რეფლექსია.
მასწავლებელი აფასებს კლასის
მუშაობას - 3 წთ.
· საუბრისას აზრობრივი საუბრისას თანმიმდევრობა
· საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა
· ლექსიკური, გრამატიკული კონსტრუქციის სწორი გამოყენება
· საშინაო დავალება - 3 წთ.
· ტექსტი თხრობით
· დავალება N5, N6 - ტექსტის გამოყენებით
|
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment